Hinder voor het verkeer in Boxmeer

Geplaatst op dinsdag 15 oktober 2024

Rioolwerkzaamheden Burgemeester Verkuijlstraat

We zijn begonnen met de laatste fase van nieuwbouwproject Bakelgeert. Op dit moment maken we het gebied klaar voor de bouw.

Daarbij hoort het maken van een nieuwe rioolaansluiting. Hierdoor ontstaat verkeersoverlast op de Burgemeester Verkuijlstraat. Van maandag 21 oktober tot en met woensdag 23 oktober 2024 gaan we deze straat voor een deel afsluiten. Er komen verkeerslichten en verkeersregelaars om het verkeer te regelen. Dat kan zorgen voor vertraging.

Tijdens het werk kun je vanaf de Burgemeester Verkuijlstraat de Koorstraat bij ’t Hoogkoor inrijden. Andersom mag dat niet. Verkeer op de Koorstraat wordt om- of teruggeleid naar de Burgemeester Verkuijlstraat bij de Jumbo supermarkt.

De afsluiting en omleidingsroute worden aangegeven met verkeerslichten, hekken en borden. Als alles volgens plan verloopt, zijn de werkzaamheden binnen een paar dagen klaar. Zo blijft de verkeershinder beperkt.

Halve afsluiting Burgemeester Verkuijlstraat ter hoogte van ’t Hoogkoor