Shirts voor wandelaars vierdaagse uit Land van Cuijk

Geplaatst op vrijdag 7 juni 2024

Rood vlak met de tekst Vier iedere stap

We hebben ook dit jaar weer gratis shirts voor de wandelaars van de Nijmeegse Vierdaagse uit onze gemeente. Zo zijn onze wandelaars goed te herkennen en zetten we Land van Cuijk op de kaart. Het zijn dezelfde shirts als vorig jaar. De rode unisex shirts zijn er in de maten XS, S, M, L, XL, XXL en XXXL. Op=Op!

Afhalen

Op dinsdagavond 9 juli is er vanaf 19.00 uur een inloopavond in het gemeentehuis in Cuijk. Om ervoor te zorgen dat niet iedereen tegelijk komt werken we met tijdvakken. Neem je inschrijfbewijs en een identiteitsbewijs mee als je het shirt komt afhalen.

Tijdvakken

Inwoners uit de kernen zijn van harte welkom op de volgende tijden:

• 19.00 tot 19.30 uur: Cuijk, Sint Agatha, Beers, Katwijk, Beers, Haps, Vianen
  • 19.30 tot 20.00 uur: Grave, Escharen, Gassel, Velp
  • 20.00 tot 20.30 uur: Boxmeer, Beugen, Oeffelt, Rijkevoort, Sambeek, Vortum-Mullem, Groeningen, Vierlingsbeek, Overloon, Holthees, Maashees
  • 20.30 tot 21.00 uur: Mill, Langenboom, Sint Hubert, Wilbertoord, Sint Anthonis, Landhorst, Ledeacker, Oploo, Stevensbeek, Wanroij, Westerbeek

Laatste mogelijkheid

Kun je als deelnemer niet tijdens deze inloopavond komen? Maandag 15 juli is er een laatste mogelijkheid om een shirt af te halen. Dat kan tussen 16.00 en 17.00 uur in het gemeentehuis in Cuijk.

Heb je vragen? Stuur dan een mail naar kabinet@landvancuijk.nl.