N277/Peelweg afgesloten van 6 tot 9 september

Geplaatst op maandag 2 september 2024

Van 6 tot 9 september wordt het beton gerepareerd op de N277 / Peelweg. De weg wordt dan afgesloten tussen de N264 / Nieuwedijk - Volkelseweg en het kruispunt met de Provinciale Weg Zuid – Bergmaas. Fietsers en bewoners die direct aan de N277 wonen, mogen de parallelweg gebruiken.

Het slopen van de bestaande betonweg kan geluidsoverlast geven. Na reparatie blijft het wegdek afgesloten, om het beton te laten uitharden. Dat is belangrijk voor de veiligheid en de kwaliteit en levensduur van het wegdek. De werkzaamheden gaan alleen door als het weer dit toelaat.

Vragen over de afsluiting?

Mail of bel Ella Bijsterbosch, via ella@dvds.nl of 06-20200217. Voor andere vragen kun je de Provincie Noord Brabant bellen via 073-6812812.